1. Chce coś kupić i szukam informacji

 

1.1 Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez PayNow lub bezpośrednio na nasze konto bankowe, bądź za pobraniem. Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 2-3 tygodnie. Ponad 80% paczek dociera na miejsce przed upływem trzech tygodni. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni.
1.3 Czy dostawa zawsze jest darmowa?
Dostawa jest zawsze darmowa niezależnie od kwoty zamówienia.
1.4 Skąd pochodzą produkty?
Paczki wysyłane są przez naszego Partnera spoza granic Unii Europejskiej.

2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć.

 

2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2-3 tygodni. Paczki wysyła nasz Partner z Azji. Dlatego zanim paczka dotrze w Twoje ręce, pokonuje tysiące kilometrów. Ze względu na możliwe opóźnienia po stronie przewoźnika maksymalny czas dostawy, to 60 dni. Tracking paczki znajdziesz w panelu Twojego zamówienia – link otrzymałeś w wiadomości mailowej.
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk „Śledzenie paczki”. Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane akutalizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
2.5 Minęły 3 tygodnie od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałem.
Maksymalny czas dostawy to 60 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.

 

3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.